Sunday, February 14, 2010

Laman yang tak Sempurna

Ni la laman rumah aku...semuanya aku buat sendiri
dari pemiilhan pokok,tanam semua aku buat sendiri



















Actualy..dah lama dah aku tak maintain laman ni..
Aku bukan dok sini...rumah ni aku dok hujung minggu saja










Aduh..tengok tu..rumput pun dah panjang

Ni..la aktiviti aku balik umah waktu cuti..lalu aku pun bawa la..








Yang ni aku beli kat tesco murah ja.. kira ok juga untuk
trim rumput...padan la ngan laman sekankang kera ni...











Operasi dah start....
Ni pembantu aku yang setia..aduh2..










Ni arr...kerja pembantu setia aku....kutip rumput











Ni sebahagian rumput yang di trim....










Ni...pokok kantan ambik kt kg...tumbuh subuq plak....













Ni 1 lagi pokoh pa tah..aku ambik kt kg gak..kt hutan banyak pokok ni...












Tu...gazebo tu aku beli rm 2500 ja..kat jalan Kodiang-Cahanglun










Tu...tempayan tu aku beli kt pasar jumaat Kg Berjaya,Aloq Staq...
murah siuttt...rm 20










Heleconia yang aku mintak kat kawan....la dah banyak



















Ni... view dari balkoni.....

Memang banyak lagi..aku kena buat kat laman ni..
sebab tu aku kata laman yang tak sempurna....
Ikut hati memang banyak nak buat...kalau banyak duit semua
boleh beres....

No comments:

Post a Comment