Sunday, February 14, 2010

Kesempatan

Setelah sekian lama impian nak jadi bloger,baru la ni..ada
kesempatan untuk membloging.Bukan apa sebelum ni pun
dah create akuan blog...tapi akhirnya blog tu terbiar...
usang begitu sahaja..tengok pun sedih orang pun tak singgah
blog aku. Sebelum ni aku cuma dok baca blog orang saja..lah..
Keazaman nak membloging memang kuat...cuma tak dak
masa...almaklumlah sibuk..So nak start bloging ni nak kena
pikaq tema apa yang nak bawa ...Daripada pemerhatian, blog
politik memang banyak..blog cerita soal personal pun
banyak..
Jadi bila pikaq nak start bloging ni aku ambik tema umum
la...so mana-mana tema pun boleh masuk gitu...jadi aku tak
terikat sangat ngan tema yang aku nak sampaikan...apa-apa
pun tema pun boleh..Apa yang penting(kerjasama) aku
dapat ambik port dalam arena pemblogan ini..
Sekurang-kuranganya aku dapat memyumbangkan sesuatu
kepada individuatau masyarakat pembaca blog.
Selamat berblog aku ucapkan pada diriku sendiri he..he..

No comments:

Post a Comment